- Zapewnia strategiczne, końcowe rozwiązanie umożliwiające nadawcom przekazywanie odbiorcom treści w sposób ciągły, w dowolnym czasie i miejscu
- Upraszcza przygotowanie i dostarczanie treści do Internetu dzięki stosowaniu najnowocześniejszych zarządzanych platform technologicznych
- Pogłębia zaangażowanie firmy Ericsson w dziedzinie usług transmisyjnych, a także czyni ją pionierem zaawansowanych usług dla świata wieloekranowego
W ramach dążenia do zaoferowania nadawcom portfelu zaawansowanych usług, Ericsson (NASDAQ:ERIC) zaprezentuje swoje nowe usługi zarządzania mediami na IBC 2013 (1.D61). Managed Services mają na celu zwiększenie możliwości nadawców w zakresie przygotowania i odtwarzania treści i zapewnienie efektywnego wprowadzania treści do Internetu oraz mobilnych urządzeń masowego przekazu w dzisiejszym szybko rozwijającym się środowisku „telewizji wszędzie”.
– Przy dzisiejszym ogromnym wzroście globalnej konsumpcji mediów, nadawcy i organizacje radiowo-telewizyjne muszą przetwarzać znacznie większe ilości mediów w rosnącej liczbie formatów, jeżeli chcą docierać do swoich odbiorców na każdym ekranie i urządzeniu – powiedział Thorsten Sauer, Dyrektor Broadcast Services, Business Unit Global Services w firmie Ericsson. – Nasze nowe usługi w zakresie zarządzania mediami ograniczają tą złożoność dzięki zapewnieniu całościowego rozwiązania dotyczącego ujednoliconego przygotowania i dostarczania treści. Gwarantują one nadawcom i organizacjom radiowo-telewizyjnym elastyczność i skalowalność, jakich potrzebują dla lepszego skupienia się na swojej marce, oferowanej treści, oraz zapewnienia klientom doświadczenia wysokiej jakości oglądania.
Usługi zarządzania mediami firmy Ericsson obejmują dwa rozwiązania — Przygotowanie mediów zarządzanych oraz Dostarczanie mediów zarządzanych do Internetu. Razem, te dwie usługi tworzą wyjątkowe końcowe rozwiązanie umożliwiające nadawcom przekazywanie swoim odbiorcom treści w sposób łatwy i ciągły w dowolnym czasie i miejscu. Co ważne, pozwalają one nadawcom na obejście wyzwań związanych z dostawą technologii w dzisiejszym niemal uniwersalnym środowisku wieloekranowym.
Usługa Przygotowania mediów zarządzanych umożliwia liniowe odtwarzanie, przesyłanie strumieniowe, oraz nieliniowe i mobilne przekazywanie wzbogaconych wieloformatowych treści i zapewnia większą wydajność, skracając czas wprowadzania na rynek dzięki szybkiej i efektywnej obsłudze dużych ilości mediów. Poprzez nową automatyzację przepływu pracy, zarządzanie procesami biznesowymi i narzędzia pulpitowe dla przedsiębiorstw, usługa wykorzystuje nowe zautomatyzowane raportowanie w czasie rzeczywistym, monitoring i moduły rozdzielcze. Daje to nadawcom zdalny dostęp do narzędzi i usług tak, że mogą oni przeglądać i wzbogacać treść i metadane na własnych komputerach stacjonarnych w czasie rzeczywistym, podczas gdy treść jest bezpiecznie digitalizowana i zachowywana w urządzeniu Ericsson. Dodatkowo, Usługa Przygotowania mediów zarządzanych skraca czas wprowadzania na rynek dzięki szybkiej i efektywnej obsłudze dużych ilości mediów, niezależnie od strefy czasowej czy lokalizacji geograficznej, jak również ułatwia interakcje między właścicielami mediów a firmą Ericsson.
Usługa Dostarczania mediów zarządzanych do Internetu doprowadza do perfekcji połączenie dostawy na wyrost (OTT) i odtwarzania dla efektywnego dostarczania treści klientom, poszerzając i wzbogacając doświadczenia odbioru wizualnego u widzów. Omawiana usługa zarządzana dla nadawców eliminuje zawiłości i wyzwania związane z użyciem dostarczanych drogą internetową do niezliczonej liczby podłączonych urządzeń usług telewizyjnych online i umożliwiających nadrobienie zaległości, umożliwiając nadawcom skupienie się na tworzeniu doskonałych treści. Zbudowana jako modularny zestaw usługowy i obsługująca duży wachlarz urządzeń, usługa dostaw internetowych stanowi logiczne rozszerzenie przygotowania mediów zarządzanych i możliwości odtwarzania, jakimi dysponuje Ericsson.
Osoby odwiedzające stoisko firmy Ericsson na IBC będą miały możliwość dowiedzieć się, jak usługi zarządzania mediami przetwarzają treść i metadane przy zarządzaniu dostawami w przypadku nadawania liniowego, OTT, zastosowań nieliniowych i mobilnych, zapewniając ogromną ekonomię skali i szerszy zakres odbiorców. Osoby te zobaczą również, w jaki sposób komponent zarządzania biblioteką cyfrową usługi Przygotowania mediów zarządzanych umożliwia właścicielom treści, nadawcom i dystrybutorom bezpieczną digitalizację własnych bibliotek, oraz zdalny dostęp i wzbogacanie zawartych w nich treści i metadanych.
Niniejsza nowa oferta opiera się na sukcesie firmy Ericsson w obrębie Broadcast Services, który rozpoczął się w roku 2007, i zostanie rozszerzona na wszystkie urządzenia nadawcze firmy w roku 2014.
O firmie Ericsson
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.
Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzystają ponad 2 miliardy abonentów.
Działamy w 180 krajach i zatrudniamy przeszło 100 000 pracowników. Forma Ericsson założona w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.twitter.com/ericsson_poland
www.youtube.com/ericssonpolska
www.facebook.com/ericssonpolska
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/ericsson-wprowadza-na-rynek-nowe-uslugi-zarzadzania-mediami